15 Mayıs 2017 Pazartesi

Güzel anılar biriktirmek...

Bu sene, resmi olarak ilk 23 Nisan kutlamasını yaptı İren…

Ben tabii, belki kızacaksınız, tören kutlama gösteri bıkmışım, gitmeyi düşünmedim bile ancak İren’in de sahneye çıkacağını öğrenince gittik, iyi ki de gittim ve bir öğretmen gözüyle değil anne olarak heyecanına şahit oldum.


Günler öncesinde başladı sahne heyecanı, giyeceği tshirt geldi, onun için en kıymetli şey o tshirt oldu… Koroda söyleyeceği şarkıları her fırsatta söyledi evde, bir de bazı kısımlarını söylemedi ki onlar sürprizmiş!



O sabah, erkenden kalktı, sahneye çıkacağım, siz nerde oturacaksınız, beni alkışlayacaksınız diye diye okula geldik.

Anaokulu öğrencileri, minnacık, hepsi mi ayrı tatlı… Ellerinden geleni yapmaya uğraşırken o kadar sevimli bi hal aldılar ki… En son, İren’in de görevli olduğu koro çıktı ve harika bir show yaptılar, minnacık elleri ile ritim tuttular bir de… Sürpriz oymuş meğer :)



Nice aydınlık günlerde, nice ULUSAL EGEMENLİK kutlamaları olsun çocuklarımızın…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder