22 Mayıs 2017 Pazartesi

Doğum günü partisi


Evet, gerçekten büyümüş! Kendi doğum günü kutlamasını organize edecek kadar büyümüş!
Konsept ne olacak, kimler çağırılacak, pastası neli olsun, hangi müzikler çalsın, o gün ne giysin…?

İzlemekten bıkmadığı “Harika Kanatlar”, Jett – Jerome – Donny’li pasta, lacivert pantolon kırmızı tshirt veya harika kanatlar baskılı tshirt…


O sabah, süslemelerin olduğu koliyi “ben taşıyacağım” deyip kucaklamak, balonları tek tek ayırıp şişiren anne ile asan baba arasında mekik dokumak, tabakları, çatalları, peçeteleri yerleştirmek arkadaşlarının masasına, anı olarak paketleyeceğimiz her şeyi tek tek karton poşetlere koymak…

Sen ne kadar yaşından büyük bir çocuksun, ya da aslında normali bu da ben mi seni büyütemedim gözümde… Gelelim, okuyuculara faydalı bilgilere… Doğum günü seti ve süslemeleri dışarda aramaya vaktim olmadığı için internetten sipariş verdim.





www.partidukkanim.com ’dan gelen malzemelerden memnun kaldım ancak www.partidunyasi.com ‘dan sipariş ettiğim baskılı magnet çok soluktu, olmamış :(
Bu ince detaylar annelerin işi, en önemlisi tabii ki çocukların birlikte keyifli vakit geçirmesi; İren ve arkadaşları o gün çok eğlendiler ve benim tüm yorgunluğuma kesinlikle değdi…

Bir dip not, bu çocuklara balon yetmiyor, elinizde bol bol bulundurun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder