4 Haziran 2015 Perşembe

Happy 3rd Birthday!

3 sene önce son gecendi karnımda, dünyaya gözünü açtın, büyürken beni de büyüttün; içimdeki sevgiyi, sana özlemimi, sabrımı, uykusuzluğumu, herşeyimi büyüttüm senle... Anne oldum; öğrendim, bir insanın başka bir insanı karşılıksız ne kadar sevebileceğini, hayatta kendi canından daha kıymetli bir can olabileceğini öğrendim, bu yüzden her gün koşarak geldim sana... Çıkaramadığın gaz beni şişirdi, yemediğin yemek boğazıma dizildi, gözündeki yaş içime aktı, ateşin beni yaktı; sen yürüdün ben koştum, sen bir 'anne' dedin ben bin 'anne' duydum, gülüşünle kahkahalara boğuldum... Sen iyi ki doğdun İREN, iyi ki yaşattın bu tarifsiz duyguyu, iyi ki benim oldun, bizim oldun... Elele, gözgöze, kokunla ve tüm cadılığınla :) beraber, hiç ayrılmadan daha nice yaşların olsun, sağlıkla büyü bitanem... SENİ ÇOOOOOOK SE-Vİ-YOR-UM 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder